sobota, 16 stycznia 2016






Przyjdź tu i ogrzej mnie,
chcę poczuć, że jesteś,
chcę poczuć Twój oddech na mojej szyi,
chcę poczuć Twoją dłoń na mojej twarzy,
chcę poczuć Ciebie

Kiedy ukrywasz swoją twarz,
gdy nie mogę ujrzeć Cię,
Twoich myśli nie sposób odgadnąć,
kiedy tak daleko trzymasz swą dłoń,
z dala ode mnie, gdzieś daleko wciąż

Nie chcę mieć marzeń,
gdy zimno tak, jak dziś
pusto i tylko mój na twarzy blady uśmiech
mówi to, co wyrazić chce serce,
że tak bardzo pragnie być Twoje,
już gdzie indziej nigdy być nie chce

Teraz tylko przyjdź do mnie
tak, jak zawsze to robisz
szepnij słowo, choć jedno
wystarczy to, choć tak niewiele
a jak dużo znaczy, by rozgrzać me serce
spraw, by już nigdy nie było jak teraz,
podaruj mi swoje ciepło

Tyle dziś gwiazd na niebie,
jednak to nie cieszy już mnie,
gdyż brakuje tej najważniejszej,
brakuje mi bardzo Ciebie...


autor: M.J. 
prawa autorskie zastrzeżone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz