sobota, 16 stycznia 2016







Wkraczając w Twoje progi,
Poczułam dziwne uczucie
Było to niezwykle przejmujące ciepło,
Które ogarnęło moje serce

Wpłynęło do niego,
Kiedy tylko przekroczyłam próg Twojego domu,
Który od razu stał się też moim domem
Poczułam się niezwykle bezpieczna i spokojna

Nie potrafię w odpowiedni sposób opisać tego uczucia,
Które od razu wniosło w moje życie
Coś niezwykle cudownego
Coś, czego zawsze pragnęłam,
Nigdy w pełni nie dostałam
Dałeś mi ją Ty

Gdy po raz pierwszy spotkały się nasze oczy,
Gdy po raz pierwszy dotknęły się nasze dłonie,
Gdy poczułam Twój czuły dotyk,
Który był najczulszy,
Jaki dotąd znałam

Zanim zdążyłam pomyśleć, co się dzieje,
Już krążyła we mnie
Wdarła się korzystając z okazji
I już tam została, co więcej
Powiedziała, że bardzo jej się tu podoba
I że zamierza zostać tu na zawsze,
Lub na tyle, na ile jej pozwolisz…

Dziękuję Ci za słowa, które mogę Ci teraz powiedzieć
KOCHAM CIĘ…



autor: M.J. 
prawa autorskie zastrzeżone

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz